söndag 19 juni 2011

Jahass..



Nu har det gått några dagar sen operationen. Här hade han just kommit hem..


Nu lite intressanta bilder. Jag är ju ingen expert men jag skulle säga att det ser rätt fint ut, nu har det dock svullnat lite här och där, men det är väl normalt, nu då han går å rör sig mer än första dagarna.

Han blev öppnad på 3 ställen istället för 1, för en boll var borta, den gömde sig i ljumsken.. Så det här stora såret var helt i onödan.. Hrm.. Nåja, nån som vet hur man får bort den här påklistrade lappen den ska av nu efter helgen och han skriker. Kan man blöta på den? Vatten? 



Jag har sytt byxor, 2 stycken men de blev båda värsta haremsbyxorna, vet inte vad som blev fel... Men jag såg på ett ställe en som använde en babybody åt sin hund. Fast då skulle han ju slippa in i benhålen.. Eller?


Vi har försökt att trotsa myggor och varit ute i helgen, pysslat lite med det ena och andra. Tänk om man skulle få lika mycket rabarber som man får skräp, fast jag tyckte de var jättemycket blev det ju inte så sist och slutligen.

Just därför trodde jag det skulle bli en del, 
men det var nog bara bladen som var stora..




 Sista projektet innan regnet. Jag hoppas rosenbönorna blir höga. Satte dem så de får klättra framför tv-rumsfönstren. Fast vi skulle borda ha högre krukor, så skulle det se bättre ut. Till nytt år...

Inga kommentarer: