onsdag 22 juni 2011

Test nr 1000...........


..efter att ha försökt hela dagen fungerar det äntligen. Köpte en body på loppis stl 80, detta var den enda jag hittade som var stl 80 och då finns det ju bara barnkläder på loppis..., den var dock för liten åt Reine...


Men den var ju väldigt söt. Det är Elliott som testar den men han e så tjock så jag fick inte den knäppt. Först efter några minuter kom han på att han hade den på sig och då blev det plötsligt jättehemskt och han var tvungen att springa undan jättefort, pipa lite och springa igen..


Har varit hemma 2 dagar och detta har jag hunnit med bl.a. Nu kan jag faktiskt säga, bytt gardin i soffan...



..och sytt nya gardiner till vardagsrummet, klippte tyget mitt itu så de blev aningen smala, men äh...



Spegelbild! Jag har inte grått hår... Har varit på floating till Aaltopiste. Intressant, jag ska pröva igen. Trots att jag blev yr å mådde illa efteråt, men det var ju trevligt att plaska runt där... 


.. men det jag egentligen tänkte säga var, att mitt hår blev så lockigt efteråt, kanske man borde skaffa sig ett lockigt hår..? Eller tvätta det i salt..

1 kommentar:

marica sa...

vilket jättehärligt tyg!