tisdag 4 oktober 2011

Allt möjligt..

Vi har köpt en kvisthackare, inte den dyra modellen, vilket vi kanske ångrar lite nu, men bara lite. Den hackar inte sånt som e riktigt tunt, men det kanske inte den dyra gör heller. Hade hoppats att jag skulle kunna lägga i bottnen på kaninburarna men det går nog inte, så nu fyller vi runt alla buskar istället. Och det här var riktigt roligt att hålla på med!




Krokarna under hyllan är på plats. Såå, time to hänga.



Det är nåt med det här rummet som inte är bra, kan bara inte sätta fingret på det....




E man inte trött så blir man..

4 kommentarer:

S. sa...

Jag gillar odningen och redan med det där rummet. Känns bebott och ja, som hemma hos oss!

Johanna sa...

Hmm, men nu väit ja, he måst bero åp julsakren som e åp boole å golve än från förra julen.

Anonym sa...

Men åh, tapeterna! Fina! Och man ser ju att potentialen är enorm med detta rum! Jag håller på röjer (igen...!) i vårt hobbyrum/arbetsrum/datarum och det är ett never ending projekt. Och inte är det speciellt fint heller. Men praktiskt, iallafall.
/a-k

Annica sa...

Det är nog den där tavlan, hänger inte den lite snett...?

(Förlåt men jag sitter här och försöker asgarva så tyst jag kan för att inte väcka omgivningen - <3 ironisk humor)