onsdag 12 oktober 2011

"Långdragna" saker....


Det tar väääääldigt lääääänge då man börjar på med trattisar.... Vi fick massor hemlevererade på lördagkväll, för endast, hör och häpna folk, 60 cent för 2 plastpåsar! Jag glömde annars betala...! Men tack i alla fall.


Jag var på floating i måndags, denna gång gick det rätt snabbt å jag mådde inte dåligt efteråt heller så det var lyckat. Beställde tid till massage för min nacke också, det gick bra, tid nästa vecka. Hon fråga på vilket sätt jag hade ont, jag kan inte svänga huvudet åt vänster, sa jag. Hur länge har det varit så? Åtminstone ett halvår, sa jag tyst. Va?? Herre..#"&5%!#...! sa hon, varför kom du inte för ett halvår sen då? Ja e en sån som drar ut på saker, sa jag.... Men jie! Va e de fö lamt svar....?
Elliott bara sover nu. Han har blivit sövd idag och fått benet undersökt och röntgat. Men ingen av veterinärerna hade nån gång känt nåt liknande, något hoppade fel men ingen visste vad, röntgen visade heller inget. De ska ta kontakt med en ortoped i Seinäjoki å höra av sig senare. Ortoped, ajaj, låter dyrt, men vad gör man inte för guldklimpen.

1 kommentar:

S. sa...

Det är så tråkigt då djuren har något fel. Man vill ju göra allt för att de skall ha det bra. Kramar till Ellisen från mig, hoppas det skall gå att ordna.