söndag 29 januari 2012

Städning och sallad



Idag var dagen då vi införde sallad. Gott tyckte dom! Jag grovmixade den. Försökte ge en hel morot också som folk skrivit att de gjort på nätet, men det resulterade i 100 bitar, så jag rev den istället och det gick ner i ett nafs.


 Hm, så är det ju lite svårt att fotografera en spegel, det kommer ju alltid med en massa annat hur man än ställer det.. Denna och en till likadan fick jag i julklapp och nu har vi äntligen hängt dem. En i hallen och en i vardagsrummet.

3 kommentarer:

Lillian sa...

Frukt och grönsaker är inte så nyttigt till hund, enl. veterinärer här i Röbäck! Hälsningar Lillian

Lillian sa...

Nu var jag för snabb igen. Morötter t.ex. är ok, men inte citrusfrukter och vindruvor! Sorry!
Lillian

Johanna sa...

Jo, jag har nog kollat upp sånt innan.