lördag 26 maj 2012

Fortsättning från förra dagen



Orkade inte sätta in alla bilder sist, detta har vi alltså inte gjort idag.. En ny kryddlåda är fixad. Konstigt nog blev den full, fast jag satte dit samma växter som förut fanns i en mindre låda...


Grävt upp alla jordgubbsplantor, vi skall flytta ut landet på åkern. Alla smulgubbarna är också delade och omplanterade.



Så här mycket nötter hade jag lämnat på bordet en kväll, följande dag var det borta! Allt... Undras vem det var...



Var det stora tuffa Elliott, som förövrigt FYLLER 5 ÅR IDAG..


..eller var det den lilla klätterapan som kackat 5 gånger idag/inatt varav 2 gånger inomhus..? Svårt..


Har också plockat nässlor, denna gång nästan dubbelt mer än sist så nu blev det kanske 2 påsar mer.. Otroligt, hur är det möjligt..



Har inte orkat så nästan något i år, bara lite penseer och lite kryddor och bara hälften har kommit upp. Ja, så har jag ju just petar ner lite solros, luktärt och rosenböna.



Nu bädda ner de små, sen se på Eurovisionen och hoppas jag får ha mina nötter ock kex ifred!

Inga kommentarer: