torsdag 24 maj 2012

Shit!




En dinosauriefågelskit på vårt bord, tur jag inte hann sätta dit duken. Fy, fy, fyyy.. Va äckligt! Jag tvättade och skurade..




Förgäves.. Same shit different day.. Idag skulle jag äta min lunch ute, trevligt, nu hade den prickat överdraget till grillen dessutom. Måste vi flytta på bordet eller?

Jag slutade räkna vid 4 rör på labben, konstaterade bara högt: idag blir det många rör.. Ja idag blir det många rör, sa tanten tillbaka. Efteråt belönade jag mig själv med att åka till RK-loppiset, först avnjöt jag min frukost på parkeringen i väntan på att de skulle öppna, sen handlade jag en hel påse full med lite allt möjligt. 

En virkad väska, tabletter som ska bli kuddar och en julgardin, nej kappa, men jag tror jag syr en kanal i ändan så blir det ju en gardin eller så gör jag kuddar eller så gör jag nåt annat..


På kvällen grillade vi korv, meeen.. Skit på bordet, så vi äter i solstolarna, då har man sork under stolen. Känslig skall man ju inte vara.. 


Vilket äckligt inlägg detta blev, sorry..

2 kommentarer:

Elin sa...

4 rör e itt na mytchy, typ 12ml bere ;)

Johanna sa...

men tänk om e va 8 rör då? he to jättelieng å hon bare plocka mäir å mäir ja skåda itt..