måndag 17 september 2012

Oj! (skulle jag kunna ha som rubrik alltid..)



Hoppsan hejsan va tiden går fort, tyvärr hinner jag inte med längre.. Lite mycket nu. Så vi börjar för.. öh.. länge sen. Har äntligen fått in nya mattor i burarna, skulle jag göra det redan förra sommaren eller hur var det..? Nu e det i alla fall gjort.


Loppis. Hittade assietter och större fat i samma "serie" som jag har från förr. De hade också koppar och fat i samma fast lite finare än de jag har, 12 koppar med liten fot, mina är utan fot. Nu har jag ju så många olika koppar så mera såna köpte jag inte. Fast de var ju rätt billiga.... Kanske jag tar en runda då ja har lite tid över.


Fyndade lite jeans också, 1 € på RK-loppis kostade de flesta jeans nu. Sjukt billigt...


Efter att ha varit duktig på loppis ena dagen och verkligen fyndat blev det att lägga till lite nollor följande dag. En frysbox. Så nu får jag börja frysa in! En halv gris ska vi beställa så den måste få plats nånstans och alla bär som inte ryms i frysen vi har nu får vi åka och hämta hem.


En ny micro blev det på samma gång..


Förra veckan kom våra nya Ikeaklädskåp så i helgen har vi skruvat ner vårt gamla bruna skåp och skruvat ihop våra 4 nya vita, tog mycket länge.. Väldigt länge, det skulle man inte kunna tro.. Men snyggt blev det!




Inga kommentarer: