söndag 23 december 2012

God Jul



 

Eftersom det allra mesta är klart och har varit klart en tid så har jag ägnat mig åt att baka. Lite småbröd..


..några kakor. Idag får det bli lite till. Besvärligt det där då man bara har 1-liters burkar av havremjölk och så behöver man bara lite till nåt man ska laga, så nu måste jag ju göra en massa annat för att få slut på den (nä, för man kan ju inte kasta bort!).



Mmmmmmums..


Rökta skinkan fick vi hem igår, tack för att ni körde hem den M och F. Den var jättegod. 



Julgranen klädde vi igår, toppen e lite sned, stjärnan liksom ligger. Men det gör väl inte så mycket, granen e ju fin i alla fall!

Ställ opp är fö ja ska ta kort, sa jag. Så gjorde de så här.. Det var ju snällt, sällan de sitter stilla då de e ute på golvet. (Kanske ja sa det lite högt.. ) Mina fina flickor! Tänk att det tog 6 år nästan innan de kunde vara sams och vara på golvet samtidigt, jag har bara kunnat ha ut en i taget på golvet förr.







 Nu får vi önska Er en riktigt 
GOD JUL 
och 
ha det så gott


Inga kommentarer: