onsdag 24 december 2014

Julafton!!


Igår, idag nära att ge upp. Ja skulle baka bulla, glutenfria. Jo det gick ju bra, not! Det har tog nog priset i att vara "brakig deg". Fy tusan. Förstår fortfarande inte hur jag fick dem rullade med bara två händer. Och så smakade de som att de inte var färdigt gräddade. Aldrig mer denna deg!


Pepparkakor, brak brak... Gaaaaah.. Ok satte en del rismjöl istället för vete, mitt fel. Jag har ätit flera utan problem hittills, få se hur det är imorgon. Har också ätit vanlig choklad. Dumt.

Så har jag gjort en mixlåda, potatis, kålrot och morot i samma. Ganska gott. Den jag gjorde på prov blev godast, dessa två blev en större sats så då blev smakerna inte samma. Nåja, test är det.







Nu har vi dem på bild! Fågelbordstömmarna. De har ju varit här nu igen några kvällar. Ikväll en timme säkert och så mycket mat fanns det nog inte där om de inte tog ett korn åt gången förstås. Fågelbordet var tomt redan då vi var ute tidigare ikväll så vad de äter där vet jag inte.




Inga kommentarer: