tisdag 16 december 2014

Snart....


Nu skulle jag bara vilja göra så här.. Nu räcker det! Nu orkar vi inte med mera. Trött, slut, kaputt. 3 dagar jobb till sen e det ledigt fram till 2 januari. Välbehövlig julledighet!

Måndag, jag skall åka till jobbet. Tick sa det då jag vred på nyckeln. Tick.. Tick.. Kvällen S laddar ackun, inget liv. En stund senare liv! Tisdag jag skall åka till jobbet, bilen är död.. S hämtar mig på jobbet och upplyser mig om att han just körde på nåt som fastnat i bakhjulet,  den här plastbiten med en stor grov skruv i.. Tur så finns det däckfirma en bit från jobbet, nu slipper vi iväg och köpa en acku.


Gjorde köttbullar en kväll, men när de var färdiga hade de mist smaken. Förstår inte, jag smakade flera gånger innan vi började rulla. Måste göra en sats till. 


Leverlådorna=perfekta



Julklapparna så gott som klara och paketerade.


Eftersom man äter så massor på jul så förbereder vi oss med lite lättare måltider, har blivit väldigt inspirerad av vegan och vegebloggar. Gott!

Inga kommentarer: