lördag 30 maj 2015

Sorg

Ibland tolkar man saker så fel.. Ellen var lite slö nån dag, på torsdagsmorgon var jag tvungen att ta med henne till jobbet för det var nåt som var helt fel. Tänkte jag måste försöka få tag i veterinär direkt kl 9, vi åkte akut utan att ringa så snabbt blev hon jättedålig. Veterinären hann inte ta emot henne innan det var för sent. Tack igen J för att du var med när jag inte klarade av att vara där..



På kvällen flyttade jag ut de andra kaninerna för att få en nystart utan Ellen...



..vad jag inte visste då var att det idag skulle se ut så här.

Sov Gott Ellen och Nora, ni fattas mig så det gör ont..





Elliott har fyllt år, får inte glömmas. Fast i detta nu är jag inte alls glad att han blir äldre.. Lilla Tottisen våran..

2 kommentarer:

Lillian sa...

Så himla tråkigt att behöva förlora familjemedlemmar på detta sätt! Jag tänker på er!

Johanna sa...

Tack!