onsdag 17 juni 2015

Sommar och sol


Igår var jag och skaffade lite blommor till alla krukor, nästan alla. Jag glömde två fast jag skrivit på lapp till vilka krukor jag skulle handla. Denna glömska.. Och dessutom på en lapp.. 






Årets trappa.




Vi får njuta så länge det varar detta fina väder. Varför sitter jag inne nu istället för att vara ute?









Tindra och Viktor bor under syrenen och de mår fortfarande bra. Om det var en bakterie N och E hade så borde ju dessa två blivit smittade nu redan..? Speciellt om det var en luftburen smitta. 

Andra gången och en perfekt deg! Vill ni baka gluten- och mjölkfria bullar så har jag det bästa receptet (efter 2 lyckade bak..) Men det står att det skall bli 24 stora bullar, det här är rätt stora bullar och 19 st av halva degen, så det förstår jag inte.


Så till mina nya lådor.. Fortfarande tomma. S åkte tidigt i morse till Stormossen, men icke, trädgårdsjorden är slut! Jag måste så det sista nu!!  Så typiskt.


Inga kommentarer: