fredag 10 juli 2015

Hej



Nu på allvar börjar cyklingen. Japp jag skall göra det. Fast nu blir det förstås lite paus en tid..

Backe upp och backe ner. På fem dagar blev det 98,4 km, jag satsade på 100km men det blev det inte.. Fast S säger att då man cyklar på såna här vägar och sämre, som vi även gjorde på denna tur typ med 1 m högt gräs å så, så skall man dubbla kilometrarna (om man skall jämföra det med landsvägscykling) Så egentligen blev det ju över 100 ändå! Haha..


Mina fina böcker. Fina bilder, en del barnböcker är fantastiska. 



S har fotat vårt hus. Snygg vinkel. Å va högt upp han e. Duktig! 




Jag förstår inte varför jag hela tiden ser ut så här, jag skall bara gå ut 2 min å så ser det ut så. Men nu blir det lite paus med skitiga naglar en tid. Off we go!

Inga kommentarer: