tisdag 11 november 2008

1000 saker att göra-dag

Kom hem sent eftersom vi var och valde
ut laminat till hallen, tittade på tapeter och
handlade. Sen började de 1000 sakerna
att göra, först en regnig promenad som
blev mycket längre än jag tänkt, typiskt..





Sen beställa. Visade sig att hälften av det jag
hade tänkt beställa var slut, så då blev det att
tänka om och söka nåt nytt, vilket förstås tog
jätte lång tid.. Sen registrera sig och hela
baletten, trodde jag redan var det. Taskigt
humör. (Verkar vara nåt återkommande..)






Byta sängkläder. Insåg sen att det blev väldigt
rött och juligt.. Nåja, vi ska ju snart flytta bort..






Sen passligt sent åt vi lite nyttigt och då blev jag
så trött samtidigt som jag insåg att jag endast
gjort 3 av 1000 saker.. Vart tar kvällarna vägen?? Fast idag var det faktiskt Jotex's fel... Över 1 timme bara för att beställa gardiner....





Och här står fortfarande en påse med
oinslagna julklappar och det som jag
absolut skulle ha behövt göra idag..
Tvätt ligger överallt, kissen vill leka,
Tott vill leka, diskmaskinen vill bli tömd,
blommorna gråter.. Och jag, jag vill sova..

Inga kommentarer: