onsdag 12 november 2008

Nej, nu e ja förvånad..


Skulle åka till Kapp Ahl på sån
"kundöppning" eller vad det nu heter.
Trodde jag, men allt var ju öppet..






Och detta har gått mig alldeles förbi. Bor jag här överhuvudtaget?? En galleria i Stenhaga! Varför har inget sagt nåt? Fast nån liten susning hade jag, men nää..





Nåja, lite köpte jag i alla fall på Hemtex.
Sen hitta jag en massa julklappar åt mig.
Nu behöver man ju inte åka till stan mer
för att shoppa. Fast kanske ibland..






Annat som jag köpt idag var de här.
Små, lite fina tavlor.. Dom va fina då
man satte dem brevid varann, faktiskt.






Min kreativa sida vaknade till idag och så bestämde
jag mig för att provlaga prydnadskål. Fast jag vet
nog inte vad det liknar för kål, men de blev ändå rätt söta tycker jag.




Inga kommentarer: