måndag 3 november 2008

Åååååhhhhhh...

Idag önskade jag att vi inte hade några
djur, eller nej, jag önskade att de kunde
ta hand om sig själva... Man kan ju inte
orka jämt..... Ines bara bråkar, mest med
Thelma.




Elliott springer och gömmer sig då man
ska gå ut. (Bara för att han e så rädd
att han ska behöva ha reflexvästen, för
det är ju jättefarligt) Så ska man jaga
honom runt hela huset. Åååhhhrkar inte..







Sen alla kaniner, 1, 2, 3, 4...
Jättesöta krabater.. Men...







.. jag orkar inte städa 1, 2, 3, 4 burar varje
dag.. Men, tål inte då det ligger skit på golvet...
Om det bara skulle va en, men då det alltid
är 100*4..




SKITMÅNDAG!


6 kommentarer:

fotobloggen sa...

Önskar att jag sku bli he å.. Dålig dag.. Nä så illa je itt, kanske, jag å var glad :)

P sa...

Åååh, va han ser gullig ut Elliott där han står och gömmer sig! Sötisen! Kom just hem och var på dåligt humör, men då jag fick se Elliott blev jag genast på lite bättre humör!

E sa...

Buri använd blöjor åp kaninen, tå je ju lätt ti hald koll åp kvann e jie... Ha ha ha kva ja je listi!

C sa...

Kämpa på, du gör ett sånt gott arbete med dina djur, det syns ju hur bra de mår på bilderna! Jag har en hund och en katt och så matar jag fåglarna där ute och tycker det räcker bra till, så du som har många fler lyfter jag på hatten åt! Keep on the good work, they love you! =)

fotobloggen sa...

ojdå..

C sa...

JAG HADE EN SKIT TORSDAG I FÖRRA VECKAN FÖR DÅ JAG KOM HEM UPPTÄCKTE JAG ATT BAMSE HADE HITTAT EN 50-LAPP SOM HAN HADE TUGGAT SÖNDER I 8 BITAR! Jag tejpade ihop delarna, men fan va billig han var!