tisdag 17 mars 2009

Jag har blivit challengerad..

..läser jag på en blogg. Det var ju trevligt. (Det var väl jag..?)




All right, here we go..



Three jobs I've had:

Så många har jag väl inte haft..
Förstås har jag jobbat i växthus halva mitt liv, kanske mer.., lägerledare och handledare.

Three places where I've lived:
Närpes, Vasa, Korsholm. (Ida, dina svar känns mycket mer intressanta..) Fast jag har ju bott på olika ställen inom dessa städer (V o. N) fast det blev ju knappast intressantare för det...

Three things I like to watch on TV:
House, Bygglov, Så ska det låta

Three favourite dishes:
Vilken engelska ja har.. Skulle jag inte ha sett dina svar skulle jag trott dishes var nåt annat och mina svar skulle ha blivit: flattallrikar, djuptallrikar och glas. Men mitt svar är: en god grillad biff, fisksoppa (om jag får bestämma vad som ska va i) och pasta.

Three places where I'd like to be right now:
I sängen, jag e trött. I solen, jag e blek. Vid vattnet, jag har inte simmat på länge.

Jag utmanar: Rådd-djuret, Saliga-Stina, Almas matte och alla andra som orkat läsa ända hit!

1 kommentar:

Ida sa...

Japp, det var nog dej jag mena :)
Å när jag såg dina svar så kom jag ju på hur mycket jag också tycker om House, hade bara glömt bort det eftersom den inte visas på finlands tv just nu...
Och sen kan jag säga att Kuusamo är den minst spännande stan som finns - tacka vet jag Österbotten!