måndag 2 mars 2009

Vilken semester.....


Igår var det fint och härligt
att vara ute tyckte vi.







Hmm...






Vi önskade denna dag skulle vara
lika som igår. Men icke varken
vädermässigt eller "hälsomässigt" var
den det.. Jag fick "svindel" igen. Efter
ett uppehåll på 4 dagar.. Varför?? Gick
ju om då jag var och knäckte ryggen..




Jah, har då inte fått nåt gjort idag.
Men efter en burana på kvällen,
(vilket tycks hjälpa), har vi lagat
pizza, vi glömde löken.....






Det här blev S´s motsvarighet till
kotzone (eller vad den nu heter).
Haha...






Sen har vi mätt och jag har ritat klart
huset så nu får vi snart skicka iväg det
till nån som gör det ordentligt. 

2 kommentarer:

Erika sa...

Oj oj, ni kämpar no på tenn i Kvevlax! Hördu, hör får tu in fläir bilder åp bloggen dänn? Jag bäre fieg in en enda fast ja mena att e sku va maang...

Erika sa...

Oj oj, ni kämpar no på tenn i Kvevlax! Hördu, hör får tu in fläir bilder åp bloggen dänn? Jag bäre fieg in en enda fast ja mena att e sku va maang...