tisdag 31 mars 2009

Tid som gått och idag..



Har varit i Närpes. Tott och Diesel.







Allt det här fick jag: 5 par byxor, tack
och lov behöver jag inte åka till stan
för den skull... Säg till nästa gång ni
ränsar skåpen. I'll be there!..




...2 st fönster, en liten och en stor..











...rullar...






..den här, vad den nu kallas...







..och den här gamla f.d. lampan, alla undrade
vad jag skulle med den och inte vet jag men
säkert kommer jag på nåt! Den e ju fin...







..4 gamla skålar som mammas mommo
lagat fil i, visst?...







..och så vita tallrikar..








Idag kom jag så här kort. Muddar, kant nere,
kant för tryckknäppen. Jag och symaskinen är
inte vänner längre.. Inte fleecen och symaskinen
heller, de var de som började sen kunde inte
jag va tyst...







2 kommentarer:

fotobloggen sa...

Lite varstans där man lyckas slipp å gräv, mest "hemma", och sen i mammas skåp å sådär.. :)

krisse sa...

Var i Närpes hittar man sådär fina saker????