lördag 25 juli 2009

Jag och en pensel.. Vi och två penslar..

Igår skulle jag mycket, steg upp tidigt.
Hade en paj i ugnen redan strax efter 8.
Hmm.. Sen klippte jag till stoppningen
till utestoldynorna. That's it.. Vilken
jobbig dag!






Kvällen däremot var fylld med aktivitet.
For till villan och grundmålade utedasset.
Ser ni springorna? 1000 st... Minst.
Väggarna ser likadana ut som dörren. Det
tog typ en evighet att fylla alla dessa (kan
ej säga hur länge ifall det bara var min
okunskap att måla springor som gjorde
det).Och nu är det bara grundmålat än...







Igår började de även riva ut ur wc:n.
Nu bor vi i ett (för mig) kaos igen..
Allt ur wcskåpet och hyllorna är i
sovrummet, tvättmaskinen står här
i matrummet.... Nån som vill ha 2
timmars sällskap medan vi lånar er
tvättmaskin?








Idag har vi då förbehandlat ca. 100-110
bräder för grundmålningen som vi ska
börja på med imorgon. Helgen är räddad..

Inga kommentarer: