måndag 13 juli 2009

Oj vad tiden går fort då man har roligt...

..igår kväll och natt och idag cirka hela
dagen har jag och vi spelat Settlers. Oj,
vilket BRA spel! Jag har byggt fina och
genomtänkta provinser, planerat hur och
var affärer, farmer osv ska vara, S har
skött kriget (vilket är den stora missonen
med hela spelet). Nåja, ja bygger fint...




Idag har vi inte hunnit äta, vi har gjort
annat... Men i början av helgen åt vi.
Gjorde igen den sååå goda potatis-
salladen, så nu kan jag berätta för er
jobbarvänner vad jag lägger i min sallad.




Som sagt inga stora saker har hänt..
Men i lördags började vi på med
komposten. Ja, vi satte fram 2 trallar
som den ska ha som botten.. Och
idag satte jag fram 2 bräder.. Kanske
får vi den klar i år...





Här ska den i alla fall stå. Vid den
lite flata stenen. Det ska jag fixa
imorgon och så ska det rensas lite
mot bastun. Jag har blommor där
tyvärr syns de inte.







Här är sen det jag ropade in på
auktionen för en tid sen. Den
har jag tänkt ha vid "grovköksin-
gången" som klädhängare. Jag
hoppas pinnarna håller, det gör
inte S.... Han tycker den e ful..








Fick en massa ideer då jag var ute
(en stund) ikväll. Det här som jag
samlade ihop från bygget som vi ska
bränna, fundera jag att använda till
nåt trevligt.. Får se sen...!





Och stolen jag började på med ifjol
på semestern, den ska bli klar. Här
e lite av det jag ska använda till ....
Fast om byggarna kommer imorgon
får jag nog vänta med mitt byggande
tills de åkt hem.. Inte för att jag e
dålig, men...

Inga kommentarer: