onsdag 29 juli 2009

Så här gick det på wc...


..idag. Golvet är borta och så vitt
jag vet är det ok där under. Men
golvet var vått och surt sa M. Det
blir nog bra det här också inte så
farligt som vi trott att det skulle va.









Elliott for iväg på skötas (pga det
hemska ljudet) och vi..





..for på loppis. Skulle ha nåt till dasset men
det blev 3 olika kaffekoppar (och fat så
klart) istället. Har alltid velat ha färgade
koppar och IDAG började mitt samlande.
De stod där så fint nästan bredvid varann..
Vi var bara tvugna att köpa dem..




Mitt stora arbetsbord, golvet, är för
litet.. Hur jag än plockade och förde
undan saker tog det hela tiden i något.
Byxorna jag har tänkt sy upp i flera
månader e klara, 2 byxor rikare e jag..







..och så har jag sytt dynorna till ute-
stolarna färdigt idag. De blev väl
helt ok dom också. Huvudsaken e
väl att det e mjukt nu... Eller..?









Huset börjar få bräder. Imorgon fm kommer
det sista för vattnet och strömmen att fixas,
sista styroxen att läggas, sen blir det att gjuta.



Inga kommentarer: