måndag 23 maj 2011

Det är mycket hund nu..


Reine var med på Elliotts träning sist. Lite hoppträning och mycket socialträning!


Fredagkväll var det Strand-cupen, då var det lite fart på...


..tills vi kom till bommen, då är det ettans växel som gäller..

..å så fritt.. Här kanske vi tappade nån placering eftersom det var nåt väldigt intressant i publiken som absolut måste beundras vääääldigt länge...

..sen var det raksträcka i slutet, tunnel, hopp, hopp, hopp å då blir det fart i gubben. Å så springer vi in på en näst sista plats, tror jag (om det inte var efter den diskade hunden.. för i så fall kom vi ju sist).


Molly



Bob



Lördag, var man sjuk å skulle ta det lugnt för att orka med söndagen (7 timmar agilityfunktionär), så jag SKULLE bara flytta några blommor, men lite blev mycket och jag grävde om nästan hela stora landet, det var inte bra, på söndagen kom jag mig inte ur sängen före halv 1 och den dagens uppgift överlevde jag tack vare burana (å så klart för att ja e så stark..........).

Inga kommentarer: