onsdag 18 maj 2011

Nä nu går det lite för fort..


Eller lite.. Tiden bara rusar iväg. Vi har jobbat ute för det mesta, man har ju inte samvete att vara inne då det är fint ute. Jag har faktiskt önskat flera regniga dagar så man skulle få nåt gjort inne men de har tyvärr infallit på fel tid och fel dag (ovanligt....)

Tomat- och gurkplantorna har vi fått i helgen. TACK! Och nu har vi äntligen fått ner dem i jorden. Borde flytta ut lite annat i växthuset också men det kanske e lite för kallt ännu för att få pyttesmå växter att ta sig.. Japp, jag var lite sen med sådden i år. Och än har jag inte sått allt..


Björnbären planterade jag under bastufönstret, 3 stycken. Hoppas de tar sig där.

Vi har hälsat på chillorna. Nu kom jag riktigt bra överens med frun i huset. Samla er för fotografering.. Nej det var tydligen för svårt. 1 sekund max...


Bra S, tryck fast dem med fingret!



Diesel, som också så jättegärna skulle vilja va me chillorna..

Inga kommentarer: