lördag 17 september 2011

Flying mouse



Se vem som låg här då jag skulle gå ut imorse...





Hur? Kan man ju undra då...



Loppis i gamla Piffi. Den här gången hittade jag lite som jag absolut behövde. Köpte en korg till också, en STOR en.

Gick ett varv genom Fyndis också, där brukar jag aldrig hitta saker men däremot kläder. Denna var riktigt trevlig. Höll nästan i saxen och skulle sprätta knapparna, de åkte hela tider ur knapphålen, funderade blåa eller vita större knappar. Va dum man är ofta! Visst visste jag att jag bara kunde sy knapphålen lite mindre....

2 kommentarer:

Sabina sa...

Trevligt fynd på Fyndis! Hoppas jag hinner dit en sväng snart. Skobutiken vill jag också besöka! Nya höstskor vore inte helt fel!

S. sa...

Tuufft med the flying mouse, jag har aldrig sett en sådan på riktigt...