söndag 25 september 2011

Award

Fick en Award av Sabina, Backlidens gård.
När man länkat till den man fått den av, skall man svara på 5 frågor och ge den vidare till 5 bloggar med mindre än 100 följare.

1. Varför började du blogga?
Det kommer jag inte ihåg. Kanske var det för att jag började fota lite och ville skriva lite kort om vad vi gjorde. Idag är det i alla fall roligt att läsa bakåt å se på bilder. Som när man funderar vad gjorde vi på midsommaren för 2 år sen, ja då går man bara dit och kollar det. Tyvärr kan man inte se bilderna från början, de blev osebara då jag började blogga på blogspot...

2. Vilka bloggar följer du?
Bloggarna som jag har i min blogglista till höger. De läser jag varje gång de uppdateras. (Men jag läser många fler då jag har tid)
 
3. Favoritfärg(er)?
Många. Lila, rosa, brunt, svart, beige.. Vit grund tycker jag e fint, där man kan ändra och byta och kombinera saker och möbler i olika färger. Men jag tycker inte om då det är vitt överallt.

4. Favoritfilm?
Ingen direkt favorit som jag kommer på nu. Tycker om svenska filmer typ Wallander och Beck och allt annat också drama, komedi, skratta, gråta, blunda...

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Måste säga att jag är inte så resande av mig, jag trivs bättre här där jag kan..... Fast Italien skulle jag kunna tänka mig att åka till faktiskt (om jag får ta bilen... haha..)


Ja, vem läser min blogg då som jag kan ge den vidare till..? 
Kanske jag prövar med:
 Har ni fått den redan eller inte vill svara så e det helt ok, jag skall försöka att inte komma ihåg det så länge i så fall....

Inga kommentarer: