måndag 5 september 2011

Rubriken e alltid knepig..

 Här knallar vi på, skördar, torkar, flyttar, kastar, ändrar... Och lite sånt. Just ja, jag torkade ju blommor också för en vecka sedan (bättre sent än aldrig och tänka sig det fanns några pinnar kvar utmed vägen..), hade ju tänkt göra det på sommaren, men den gången då jag riktigt planerade och såg ut vilka blommor jag skulle ta och var, dagen efter då jag kom hem hade de slagit gräset utmed gångbanan, är det typiskt av alla dagar, just då. Så jag kom av mig. Min point, jag skall titta på blommorna nu då jag kom på det...



Ute har vi kapat ner ännu ett buskage/ kranktillhåll, vilketsom.  Nu skulle det va att få hit lite jord.

Thelma har fortfarande "problem" med benet och intar helst den rakbenade stilen då hon sitter eller ligger. Hon har inte ont och rör sig helt normalt annars. Så vad det är, vet vi inte.

Inga kommentarer: