måndag 29 augusti 2011

Lite ditt och datt

Villaavslutning var vi på villan. Någon var uppe och andra nere. Vi gjorde inget annat bara åt. Jag mår fortfarande dåligt då jag äter, (just därför åt jag just en påse godis, fy va äckligt nu just!)... Och Reine blir bara tydligare och tydligare med vad han vill... Stirrelistirr.. Mat, mat, mat, mat jag vill ha mat!














Grannarna smällde nåt som hade grymt högt ljud, det var inte roligt, vi var flera som var tvungna att hålla för öronen och flera såna dumheter hade de. Kan man inte uppfinna ljudlösa raketer? Eller nåt lite tystare.. 




Reine var lite rädd då vi satt stilla, men inte då vi rörde på oss..







 


Det här gjorde vi igår, det var lite svårt att skruva in knopparna bara..




..sen var det att hänga dit en ram och så var det klart. Här hänger nu våra nycklar. Knopparna köpte vi på Juthbacka, från Lundagårdsståndet.





 


Hyllan som jag sprayade för nån vecka sen satte vi också dit. Här kom man in förr, innan vi byggde kvisten, 1 gånger 1 meter, idag ryms våra nycklar hit och en liten hylla...



Idag var Elliott och jag ut och cyklade, eller han gick i sin takt och jag försökte så gott jag kunde hålla balansen för att inte trilla av..



Sen mötte vi såna springare.. En mer galen än den andra.. Nej tacka vet jag balansträning!

Inga kommentarer: