torsdag 25 augusti 2011

Vad har vi nu gjort då....?

 Jo, vi har haft lite kalas.. Och nej, ingen skillnad, känner likadant idag som jag kände för en vecka sedan. Men varje dag kommer jag närmare pensionen och om 6 dagar är det 32 år tills jag får gå i pension stod det i ett papper jag fick.. Eller så kunde man välja alt.2 det blir om 32 år och 363 dagar. Och jag kan ju inte vänta på det nu, det blir lång tid. Som ni märker.. Ingen skillnad och ingen kris heller..






















Enda krisen nu just är att jag inte vet vart jag ska lägga tavlan jag köpte på Juthbacka.


Annars köpte jag inte så mycket, lite mer bestick..



Köpte inget annat än det, bestick och tavlan, för resten önskade jag mig i present... Det var ju behändigt, (precis som alla andra år, haha...)




S köpte en filmkamera från 50-talet tror jag, som fungerar dessutom.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Mums så gott ser ser ut på bilderna och trevliga fynd! Haha! Räkna dagar och år har jag inte testat... Vet inte ens vid vilken ålder jag ska i pension. De kickar väl ut mig när det är dags!

Johanna sa...

Tack, tack!
Fast ibland längtar jag nog till pensionen, då jag får sitta ute och dricka kaffe och läsa posten på morgonen å sen ta en promenad med den långe mannen arm i arm , påta i trädgården å sånt och det är då man kan räkna dagarna.. Bara jag inte blir en sån dum pensionär som tränger sig före i kassan å står å trycker näsan mot prismadörren för att slippa in först eller en sån som hämta kölapp till labben dagen innan eller smiter in personalvägen bara för att va först.. Haha. Just idag skulle jag gärna gå i pension! :)