tisdag 9 augusti 2011

Nu ska ni få höra hur det ligger till!..

..bara för att det stör alla jag berättar det för (dock inte lika mycket som det stör mig)! Vi skulle ha kommit på första plats förra måndagen då vi tävla, jag har kollat våra resultat och tider, bara jag skulle sagt sakta, jag visste det! Fy va störand! Å det får man tycka om man nästan alltid e den som kommer sist! Detta kommer att vara denna sommars stora störande, ifjol var det stolarna som jag inte fick ta från Stormossen! Det har gått ett år å ja e fortfarande sur, hoppas de brann dåligt!
Sådärja. Nu var det sagt.. Ja igår skulle ja se om det fanns blåbär kvar och det gjorde det, Reine plockar och jag plockade 2 plockare fulla, blåbären nästan hoppade i, grymt lätt att plocka nu då det ris som hade massor med bär hade tappat alla blad, det var bara att riva några gånger med plockaren över ett par tuvor så var det klart.

Å så det här efter att jag fått veta agilityresultaten. S kommer ut i skogen 5 sekunder och plockar 2 kaffekoppar sen går han in. Jag vill också ta ett steg ut i skogen och plocka saker! Plötsligt var blåbär så tråkigt...





Fast nu går det ju lite bättre, vi kommer inte alltid sist mer..

Inga kommentarer: