fredag 19 augusti 2011

Oj va vi är upptagna..

Nu e det någonting hela tiden, redan förra helgen målade S byrån. Ute. Detta visste vi ju redan att man inte ska måla ute, det torkar alltför fort, meen..

.. slipade ändå hela byrån så att färgen inte rann ut ordentligt gjorde väl inte så mycket..


..och igår först färdigställdes den och placerades, nu behöver vi ett vitt klädskåp också, dock med mera hyllor än det vi har, så vi behöver inte måla om det stora skåpet vi har nu.... Puh...

Så har jag också gjort ett fynd i veckan, träningsbyxor och jacka, till agility och då jag ska börja cykla (ska börja, har ju börjat redan men tydligen behöver man andra sorts kläder då och nej jag ska inte bli galen! Fast en liten mätare, vattenflaska, ny sits skulle jag vilja ha också...). Iaf blev detta mycket billigt!



Börjat flytta växter/kryddor från växthusväggen, får nog ta och flytta det lilla huset nu snart, om det går.. Isop, tycker jag e en väldigt fin krydda, perenn vad man nu vill kalla den, är fin, växer bra, doftar gott och är god.

Inga kommentarer: