torsdag 2 augusti 2012

Lite uppdatering ska det bli


Körde bort en massa gamla ruttna bräder som fanns vid komposten, hittade en skräphop där under, grävde lite, hittade några fina små flaskor, ett helt ämbar fullt med små järnnånting. Fil och sill har man tyckt om i alla fall och diskborstar, vet inte hur många jag hittat nergrävda, i uthuset, runt huset, i bastun..


..lite hair cream. Det finns kvar i tuben, kanske halva.



Har hittat riktigt mörkrosa klöver utmed vägen, e dessa vanliga, tror jag har sett förr men e inte säker. Nåja, nu har de ju slagit gräset så dit for den.


Botniacyklingen kom och gick, S kom på 78 plats (tror jag) 20 min snabbare än i fjol. Tid 2 tim 18 min cirka, jag e inte bra på att minnas saker längre... Nåt ditåt..




Igelkottsbesök. Satte ut kattmat en kväll men konstigt nog försvann den samma kväll, undras hur det gick till..

2 kommentarer:

Stefan sa...

73. plats faktiskt!

Lillian sa...

Ja, då provar jag igen! Håkan blev lite nostalgisk när han såg Brisk-tuben. Sådant använde han, i slutet av 50-talet och i början av 60-talet, för att platta till håret.
Kottar är mysiga! Nyss jagade Saras katt en igelkott ute på tomten.