söndag 20 oktober 2013

Sjukstuga


I torsdags kom min ekolåda! Det här var riktigt trevligt, har länge funderat på detta men aldrig kommit mig för att kolla upp det. Så bra M att du drog igång ekoringen!


Igår var jag riktigt sjuk, vågrätt läge mest hela dagen, hela min kropp värkte, varenda liten muskel, feber hade jag också. Jag sov och sov. Idag kändes det mycket bättre, men nu känner jag mig jättetrött igen..
Måste lämna ett urinprov på Elliott i fredags. Veterinären ringde upp mig och sa massa bakterier, vitablodkroppar, sen sa hon nåt som gjorde att jag nästan dog, cellförändringar.. Cancer, cancer, cancer snurrade i mitt huvud, jag lyssnade nog inte på resten hon sa.. S var tvungen att ringa å fråga upp saken, men nej, urinvägsinfektion. Alltså vad har jag hört då? Så fel..? Vad rimmar på cellförändring? Jag kan inte släppa detta.....

Inga kommentarer: