lördag 14 juni 2014

Nedräkning, mindre än en vecka kvar!!!

Nu går det fort, så fort så jag har hunnit med 170 olika saker, varit borta, ute, borta, hemma, borta. Jag är så trött som man bara kan vara, men 6 dagar kvar, bara 6, sen får jag vila ut (förhoppningsvis inte som fattig bonddräng, helst inte).. Jo, trädgårdslandet, i landet vid växthuset växer det men i gamla lådorna är det lite sämre. Kom på att jag inte gödslade alls innan jag sådde. Ojdå.. Gjorde det idag..



Årets kruka vid dörren. Grymt snyggt!


Rosenbönorna och luktärtorna har fått komma på sin rätta plats idag, hoppas bara de inte blåser sönder..


Nu skall jag ut och peta ner björnbären jag fick hemifrån förra helgen. Verkar inte komma så mycket bär på gamla busken i år, men med alla skott som kommer nu blir det säkert massor nästa år istället.

Inga kommentarer: