måndag 1 december 2008

Detta har hänt...



Lillajul, så en del belysning framplockades, härligt...








Även adventsljushållerskan skulle framtas.
Var tvungen att frisera henne lite, eftersom
vissa hårstrån tydligen växt under året. Hm?






Igår var vi på Jack Dolton Orchestra. S filma
och jag satt bakom ute på ena kanten. S: Va
tyckt du? Jag: Om va? S: Showen!! J: Vilken
show, hade de en show? Va jag såg va de 2
som stod ut i höger o vänster kant sen din rygg.
(Ja stod upp i slutet av sista låten å tog kort..)





Renoveringen, igår målade jag taket. Idag
var JG och GL här och de hjälpte till att
sätta täcktapeten.






Så här långt kom vi på en rulle
ikväll. Mer blir det imorgon..








Och så har jag och K varit på marknad
i Botniahallen. Ett par julklappar blev det.
Lite smakprover, korv och choklad..








Igår skulle vi önska alla en trevlig lillajul,
men det hann vi aldrig. Vi kan ju önska
en trevlig fortsättning... Eller nåt...

2 kommentarer:

Millis sa...

Trevlig (lilla) jul till er också! <3

Millis sa...

Trevlig (lilla) jul till er också! <3