lördag 27 december 2008

Vi återvänder från juluppehållet

Julen har förlöpt med god mat, julklappar,
massor med godis, mer och mindre stress,
släkt, vänner och sena kvällar/morgnar (tyvärr..)





Juldagen och annandagen i Närpes. Öron
och ögontvätt.









Ines trivs tillsammans med alla fåglarna.








Idag har jag hela tiden gjort nåt, känns
det som. Men nu vet jag inte vad.. Nåja,
satt upp nya gardiner i matrummet har
jag. Ville ha nåt som passar även efter jul,
och dom var rätt ok tycker jag.






Hade faktiskt tänkt att jag idag äntligen
skulle hinna läsa mina 3 senaste nummer
av drömhem (som handlar om julen),
eftersom jag inte hunnit de senaste
månaderna, men icke idag heller, nå
kanske jag hittar nåt kul till nästa jul......





Nu ska jag hoppa i mitt nattlinne som
jag fick till julklapp och ta ett fotbad
och somna på soffan...





2 kommentarer:

fotobloggen sa...

Tack. Hmm, den frågan får jag ofta. Och jag förstår inte att ingen annan lyckas. Men ja skriver alltid en text sätter in en bild, skriver ny text lägger in en bild och flyttar den neråt till texten. Och så bara fortsätter jag på det sättet. Och nog har jag plockat in 4-5-6 bilder och sen börjat flytta runt dem också. Men då måste man göra rutan stor, alltså trycka 15 gånger på enter, innan man börjar plocka in bilder, annars ryms de inte i rutan. Prova, lycka till. Hör av dig om det lyckas( så jag vet eller e det bara jag som får det såhär)!

lillsickan sa...

Härliga bilder du har ! Men hur lyckas du med så många bilder i samma inlägg ? Jag får bara in 2 och tredje så ersätts den 2 ndra....