lördag 13 december 2008

Så har det gått flera dar igen..




..vi sover nu i sovrummet. Härligt...









Nya mattor har jag köpt. Har för mig att
vi för nåt år sen köpte röda mattor till jul
men de finns ingenstans.. Har vi kanske
glömt dem nånstans eller köpte vi inte..?






Och mera kuddar har jag köpt.
Måste ju passa på då de är nedsatt..







Varit hos ögonläkaren, exakt ett år sen
operationen och sista gången till VCS.
Det var inte så bra resultat som han hade
hoppats, synen har icke förändrats sen
i somras. Så nu e det så här då..




Sigrid har varit hos veterinären. Fått
antibiotika och smärtstillande spruta.
Och har en antibiotikakur på nu. Ett
sår på svansen har blivit infekterat,
blivit till en böld som spruckit = stort
öppet sår..




..Tindra var också med för hon har ett
sår på halsen. Hon fick sårspray och
antibiotikaspruta, ska dit igen på månda
och få en spruta till..







Så har vi (flera personer) varit på
FKF's julshow, riktigt trevligt.
Det var den veckan sen blev det idag...








..och idag har vi satt upp hylla, lampor,
gardinstänger och skåpdörrar..







..sen har jag städat, fast med en snabb
blick över rummen nu där jag sitter så
ser det inte ut så (fast allt damm som
dragits runt e ju förhoppningsvis borta..)






Så mitt i allt städande fick jag för mig
att börja paketera in julklapparna. Hade
tänkt städa färdigt först, men orkar itt...

Inga kommentarer: