fredag 5 december 2008

Idag blev det en full dag i alla fall..



Nu ser det ut som att det har hänt
jättemycket. För nu har vi målat
första varvet. Ett varv till imorgon
och så är det förhoppningsvis klart.
Då e det bara golvet och lister så
kan vi börja flytta in..








Nya batterier är också levererade.








Så har jag sytt kuddöverdrag.







Och så hade jag en tygbit så jag sydde en
gardin, men det var för liten bit så tyvärr
passade den inte i köket där jag hade tänkt
mig den.. Får väl hänga i trappan, kanske
måste strykas då ja orkar(=blir nog aldrig).






Den här fick va i köket då, som vanligt..







Och får se hur länge trådgardinerna får
vara ifred för Ines, de var väldigt roligt
då vi redde upp dem och hängde upp.
Kanske hon kapar dem och äter, det e
så hon gör med trådar och garn, ja allt..

Inga kommentarer: