torsdag 3 september 2009

Dagen som slutade i kras...


..exakt så slutade den roliga dagen igår.
Jag hade sönder en jättefin lampa. Då jag
dammsög. På ett ställe där jag inte hade
tänkt dammsuga alls... Och detta var bara
1 av 100 saker som gick fel...





Foten har jag ju kvar.. Förresten det allra
sista som hände igår var att jag stötte
handen i sänglampan. S sa: det e inte din
dag idag.. Det kändes ju bra! NOT! Ibland
skulle man ju bara vilja str*pa nån.







Nåja, idag är det lite bättre. Lite.
Vi har fått våra handtag. Nu först.
De blev riktigt fint på utsidan. För
på insidan e det annan färg på lås-
grejen så det skär sig..



S har kämpat hela kvällen med att få
allt insatt. Det var inte så enkelt som
man skulle kunna tro.. Skruvarna e
för korta, för smala, för långa... Vi
tar det sen.. Nu e det som det e..





Nu börjar väl elen vara klar, tror
jag, i alla fall ser det tjockt ut. Det
intressanta blir att sätta upp ett
badrumsskåp, här, utan att träffa
nån kabel.







Nu ska jag elda, JAG fryser, i motsats till
resten av världen, som tycker det är varmt.
Vissa sprang utomhus i kortärmat ännu kl
9 och påstod det var varmt. Konstiga folk..



Inga kommentarer: