tisdag 1 september 2009

Jaha, så var det tisdag..

Dagarna som gått har gått.. Bara att
konstatera.. Villaavslutning avklarad.
Var på villan, jag var förkyld, vi åt gott,
det var rätt fint, lite blåsigt. Fort gick
det tycker jag, men varför skulle nu den
dagen vara ett undantag..?






Oj, mina raketbilder blev inte så
bra....






..försökte verkligen in i det sista att
hitta en inställning som skulle vara bra.
Hade inte grannarna fina marschaller,
jättefint....





Söndag vilodag.













Huset. Jo. En dörr. Och hur många
gånger har jag skrivit det här nu. Men
jag vill inte ha bubbelglas!!! De skulle
hämta dörren igår/idag men icke...
Det börjar bli smått irriterande.







Hålet, eller f.d. hålet. Nu e det ett
annat hål där.. Ja, ungefär så.. Ett
inbyggt hål kan man säga.







Vårt matrum e sen enormt vackert.
Speciellt gillar jag den gråa skivan
mot de vitmålade väggarna. Tur det
bara e tillfälligt så här. Tyvärr varar
tillfälligheter ibland så länge...




Positiva dagen.. Not! Ibland har man bare läidon...

Inga kommentarer: