söndag 23 februari 2014

Helg kära helg, varför gör du bara snabbvisiter..?



Igår var vi och promenerade Kunileden. 6-7 km blev det och 2 timmar tog det. Skönt men lite tungt. Sjuk rygg hade jag dessutom, som tur är känns det bäst då man går, det värsta är när man sätter sig och skall igång igen...




Mot grottan och sen upp till grottan, sen ner igen och här fick man se upp så man verkligen steg på stenarna, annars såg det ut som man skulle kunna falla långt.. Eller såg det bara så ut, nä det var nog djupt ner mellan vissa stenar. 


Solen kom ju också fram ett tag. Precis som den kom fram idag och lyste med sin frånvaro direkt jag kom ut.... Inte förvånad, så är det ju alltid.



Var till stan idag, S jobbade sig, Elliott solade sig och tittade på folk...
..och jag läste min kära självhushållningsbok. Kom till kapitlet om vårsådden så nu har jag ganska klart vad och var jag skall så i år, skall även pröva lite nya saker för att se om det blir nåt (att öka ut med för kommande år alltså). Och så mer att ta tillvara över vintern. För i vår blir det att utöka lite smått igen och anlägga ett land vid växthuset också.

Inga kommentarer: