tisdag 27 maj 2014

vroooom............ så snabbt far e nu

Torsda, jag kommer hem och trampar nästan på en spya. Hittar en till och en till (och några fler till) och flaskan med jojobaolja, nästan tom, några droppar kvar. En oljig hund och en inte oljig hund. Måste ringa veterinären eftersom jag inte visste om oljan var "farlig" (om man åt nästan 100 ml..), att använda den utvärtes e ju bra men invärtes, det visste jag inte. Det var det inte, allt bra senare.


Fredag, det jag sått inne har flyttat ut i växthuset. Men hälften av kålen dog efter nån dag, hmm..? Försådde också lite annat då jag en gång höll på.


Potatisen som jag satte för nån vecka sen i gamla växthuset och glömde bort..


Lördag, först funktionär i Vörå hela förmiddagen, sen ut till villan, hann dricka kaffe, läsa lite och vädra lite täcken, kuddar, mattor.. i värmen.


Kom hem och insåg vi inte hade ätit något, så vi gjorde som alla andra gör nu för tiden, körde lite smooties..

Måndag
Tottis fyllde 7 år

Inga kommentarer: